Rozsah služeb

Rozsah služeb spojených s prodejem/pronájmem nemovitosti

Ne všechny služby jsou stejné. Jste si jisti, že Vám jiná realitní kancelář nabídne kvalitní a spolehlivé služby. Naše realitní kancelář standardně poskytuje následující služby, které Vám pomohou k úspěsnému realitnímu obchodu.

  1. Poradenství ohledně prezentace nemovitosti
  2. Pořízení fotodokumentace pro inzerci
  3. Stanovení tržní ceny
  4. Vytvoření prodejní strategie
  5. Párování Vaší nabídky s poptávkami spolupracujících RK
  6. Export nabídky na webové stránky Realitní kanceláře CENTRUM s.r.o.
  7. Export nabídky na vybrané servery (cca 10-15 hlavních serverů, které tvoří přes 90% relevantního trhu)
  8. “Topování” (upřednostnění v pořadí) Vaší nabídky v inzerci - periodicky
  9. Možnost umístění poutací plachty na nemovitost
  10. Podávání průběžných informací o stavu nabídky (reakce zájemců apod.)
  11. Účast na prohlídkách nemovitosti se zájemci
  12. Uzavření rezervační smlouvy
  13. Zajištění nabídky financování pro kupujícího
  14. Úhrada nákladů spojených s ověřením podpisů
  15. Příprava návrhu kupní smlouvy a návrhu na vklad do katastru nemovitostí
  16. Úschova prostředků u smluvní advokátní kanceláře (náklady u provize nad 4% + DPH hradí zprostředkovatel)   
  17. Koordinace předání nemovitosti novému majiteli
  18. Asistence při přepisu služeb (energie apod.) spojených s užíváním nemovitosti

 

Kde inzerujeme?